VIDEO MENARIK



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA PENGUNJUNG SEKALIAN, PIHAK ADMIN SEDANG MENJALANKAN KERJA-KERJA MENGEMASKINI BLOG. HARAP MAAF ATAS SEBARANG KESULITAN. TERIMA KASIH.


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA PENGUNJUNG SEKALIAN, PIHAK ADMIN SEDANG MENJALANKAN KERJA-KERJA MENGEMASKINI BLOG. HARAP MAAF ATAS SEBARANG KESULITAN. TERIMA KASIH.

TO ALL ALUMNI SBPI TEMERLOH

Assalamualaikum wbt.. Unit Bina Insan SBPIT dalam rangka kerja menjalankan PROJEK WAKAF KARPET SURAU ALGHAZALI.. Saya Ustz Abu Khuhafah Bin Abu Bakar menyeru kepada alumni SBPIT yang bermurah hati untuk menyumbangkan sebahagian dari rezeki Allah yang anda terima bagi sama2 kita melaksanakan niat diatas.. Untuk makluman anda semua, karpet surau kita ini tidak pernah diganti selepas 8tahun digunakan, dan keadaannya sekarang sangatlah dhoif untuk kegunaan adik2 kita, dengan keadaan yang uzur dn mudah berbau maka sampai lah masanya karpet ini ditukar, perbelanjaan bagi menukar karpet ini sebanyak RM 20,000.00(20ribu). Dan seruan ini juga telah disampaikan kepada semua pelajar dan guru di SBPIT. Dan wang terkumpul masih belum mencukupi. Atas dasar kecintaan kepada surau kita ini marilah kita sama mewakafkan sebahagian harta(wang ringgit) kita untuk menambah baik keadaan surau kesayangan kita ini. Semua sumbangan boleh disalurkan ke: CIM-I: 0608 0001 8292 09 Dan sila maklumkan kepada Usatz jika ada menyumbang dengan cara SMS: NAMA<>BATCH(CTH:04-08)<>JUMLAH<>TARIKH/MASA BANK IN hantar ke 019 9167436 Sabda Rasulullah: "Bersedekahlah kalian, kerana sesungguhnya sedekah dapat menambahkan harta yang banyak, maka bersedekahlah kalian, niscaya Allah menyayangi kalian" Ustaz juga menyeru supaya hal ini dihebahkan kepada semua Alumni yang anda kenali agar projek ini dapat dijalankan dengan jayanya insyallah.. Dan semoga segala kerja buat kita yang baik ini dikira oleh Allah sebagai amal pahala yang menjadi saksi buat kita diakhirat nanti Ameen... Yang Benar, Us Abu Khuhafah Bin Abu Bakar SU Unit Bina Insan SBPIT Murabbi BADAR SBPIT

1 pandangan sahabat-sahabat:

insyaallah..harap2 jadi la apa yang dirancang...